بسیج اصناف و بازاریان شیراز

حوزه حضرت سید الشهدا (ع) سپاه ناحیه بقیه الله (عج)

بسیج اصناف و بازاریان شیراز

حوزه حضرت سید الشهدا (ع) سپاه ناحیه بقیه الله (عج)

بگو: «اگر پدران و پسران و برادران و زنان و خاندان شما و اموالى كه گرد آورده‌ايد و تجارتى كه از كسادش بيمناكيد و سراهايى را كه خوش مى‌داريد، نزد شما از خدا و پيامبرش و جهاد در راه وى دوست‌داشتنى‌تر است، پس منتظر باشيد تا خدا فرمانش را [به اجرا در]آورد.» و خداوند گروه فاسقان را راهنمايى نمى‌كند قُلْ إِن كَانَ آبَاؤُكُمْ وَأَبْنَاؤُكُمْ وَإِخْوَانُكُمْ وَأَزْوَاجُكُمْ وَعَشِيرَتُكُمْ وَأَمْوَالٌ اقْتَرَفْتُمُوهَا وَتِجَارَةٌ تَخْشَوْنَ كَسَادَهَا وَمَسَاكِنُ تَرْضَوْنَهَا أَحَبَّ إِلَيْكُم مِّنَ اللَّـهِ وَرَسُولِهِ وَجِهَادٍ فِي سَبِيلِهِ فَتَرَبَّصُوا حَتَّىٰ يَأْتِيَ اللَّـهُ بِأَمْرِهِ ۗ وَاللَّـهُ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الْفَاسِقِينَ
بسیج اصناف و بازاریان شیراز

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّ‌حْمَـٰنِ ٱلرَّ‌حِیمِ
این سایت به مدیریت مسئول واحد سایبری حوزه حضرت سیدالشهدا(ع) اصناف سپاه بقیه الله(عج) شیراز در سال 1393 افتتاح و نگهداری می شود .

شهدای شاخص
شهدای اصناف شیراز
وب سایت های مفید
احاديث ائمه معصومين

جلسه هفتگی شورای حوزه حضرت سیدالشهدا(ع)بسیج اصناف باحضور فرمانده محترم ناحیه حضرت بقیه الله الاعظم(عج)جناب سرهنگ دوستدار در محل باغ شمس برگزار گردید.

در ابتدای جلسه که با تلاوت کلام الله مجید آغاز گردید سروان پاسدارمسلم محمدی ضمن خوش آمد گویی به حاضران وتبریک به آقای سید رضا حسینی مسئول بازرسی حوزه به خاطر کسب رتبه اول در میان حوزه ها وهمچنین خوش آمد به آقای ارزاقی به عنوان جانشین حوزه در میان اصنافیان گزارشی از عملکرد برنامه های اخیر ارائه نمود.

فرمانده حوزه حضرت سید الشهدا (ع) بسیج اصناف هچنین گزارشی از ماموریت رزمایش ابلاغ شده به حوزه اصناف نیزاشاری کرد وگفت طبق برنامه ,ماموریت برگزاری ایستگاه صلواتی وپذیرایی وکنترل ورود و خروج نیروها به عهده حوزه اصناف می باشد.

در ادامه جلسه که با حضور جناب سرهنگ دوستدار همراه بود سروان محمدی ضمن عرض سلام وخوش آمد گویی وتشریف فرمایی ایشان به جمع حوزه اصناف گزارشی از عملکرد برنامه های اجرا شده این حوزه ارائه نمودند.محمدی گفت مجموعه حوزه یک مجموعه متحد وهمدل می باشد که انشالله بتوانیم با این اتحاد وهمدلی سربازان خوبی برای امام زمان باشیم .

سرهنگ دوستدار نیز ضمن عرض سلام واحترام نسبت به حاضران گفت از مجموع سی حوزه درناحیه بقیه الله(عج)به عنوان ناحیه درجه یک بنده اصنافیان رابه خاطر منسجم بودن واین همه انرزی ونشاط جزء حوزه های اول ناحیه می دانم و این باور را شماها به من رساندید به خاطر زمینه هاِیی که فراهم کردید.

فرمانده ناحیه حضرت بقیه الله (عج)در بخش دیگری از سخنان خود گفت ما به اخلاق تشکیلاتی نیاز داریم که از نمونه های آن,نرم گویی,رازداری,وفای به عهد,خوش خلقی,چهره گشاده,می باشد.ایشان همچنین فرمودند که دشمن به شدت داره کار می کنه و در حال فعالیت و یارگیری می باشد ذهن ما را داره مشغول می کنه وهمه چیز را به تمسخر گرفته وذره به ذره در حال جذب نیرو می باشد,ما باید حواسمان باشد که از اصل غفلت نکنیم ,راه فهمیدن الان آماده است و جنگ ,جنگ پیچیده ای هست باید نیرو جذب کنیم حوزه جذب را جدی بگیریم,ودر این مسیر فضای پلیسی راه نیندازیم.

در ادامه جلسه تعدادی از اعضای شورا گزارشی ازبرنامه های خود راکه از جمله آنها طرح کالای ایرانی نشان ایرانی افتخار ایرانی که به صورت ویزه در دستور کار حوزه وپایگاه های تابعه قرار گرفته بود را خدمت سرهنگ دوستدار اراِِِئه نمودند.

در حاشیه این جلسه کارت بسیجی وچفیه نوزاد تازه به دنیا آمده برادر بسیجی حمید مرزبان توسط فرمانده محترم ناحیه بقیه الله(عج)شیرازو فرمانده حوزه سیدالشهدا(ع)به ایشان اهدا گردید.

در پایان جلسه با صرف شام به کار خود خاتمه داد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه