بسیج اصناف و بازاریان شیراز

حوزه حضرت سید الشهدا (ع) سپاه ناحیه بقیه الله (عج)

بسیج اصناف و بازاریان شیراز

حوزه حضرت سید الشهدا (ع) سپاه ناحیه بقیه الله (عج)

بگو: «اگر پدران و پسران و برادران و زنان و خاندان شما و اموالى كه گرد آورده‌ايد و تجارتى كه از كسادش بيمناكيد و سراهايى را كه خوش مى‌داريد، نزد شما از خدا و پيامبرش و جهاد در راه وى دوست‌داشتنى‌تر است، پس منتظر باشيد تا خدا فرمانش را [به اجرا در]آورد.» و خداوند گروه فاسقان را راهنمايى نمى‌كند قُلْ إِن كَانَ آبَاؤُكُمْ وَأَبْنَاؤُكُمْ وَإِخْوَانُكُمْ وَأَزْوَاجُكُمْ وَعَشِيرَتُكُمْ وَأَمْوَالٌ اقْتَرَفْتُمُوهَا وَتِجَارَةٌ تَخْشَوْنَ كَسَادَهَا وَمَسَاكِنُ تَرْضَوْنَهَا أَحَبَّ إِلَيْكُم مِّنَ اللَّـهِ وَرَسُولِهِ وَجِهَادٍ فِي سَبِيلِهِ فَتَرَبَّصُوا حَتَّىٰ يَأْتِيَ اللَّـهُ بِأَمْرِهِ ۗ وَاللَّـهُ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الْفَاسِقِينَ
بسیج اصناف و بازاریان شیراز

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّ‌حْمَـٰنِ ٱلرَّ‌حِیمِ
این سایت به مدیریت مسئول واحد سایبری حوزه حضرت سیدالشهدا(ع) اصناف سپاه بقیه الله(عج) شیراز در سال 1393 افتتاح و نگهداری می شود .

شهدای شاخص
شهدای اصناف شیراز
وب سایت های مفید
احاديث ائمه معصومين

به گزارش روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، در هفته روابط عمومی و ارتباطات، مراسم تقدیر و تشکر از فعالان روابط عمومی نمونه در سطح دستگاه های اجرایی و ستادهای استانی در محل ستاد امر به معروف و نهی از منکر مرکز  برگزار گردید.

 

در این مراسم که با حضور مسئولین کشوری برگزار شد، ملاک هایی چون میزان مشارکت خبری، تبلیغات و اطلاع رسانی، تعامل با مخاطبان و دستگاه های اجرایی استان برای ارزیابی در نظر گرفته شده بود که پس از برررسی های صور گرفته ، حمید مرزبان مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس و مسئول امور فرهنگی حوزه حضرت سیدالشهدا(ع)بسیج اصناف به عنوان مدیر نمونه و برتر در بین سایر استانهای کشور معرفی شد.

در حاشیه این مراسم  بردارحمید مرزبان روحیه و تفکر بسیجی را عامل پیشرفت کار خود و همکاران دانست گفت: با کار عادی و معمولی و بدون انگیزه و روحیه بسیجی دستیابی به موفقیت در هیچ کجا ممکن  نخواهد بود.

مدیر روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس ادامه داد: امروز بسیجی بودن نباید در عرصه نظامی تعریف شود زیرا براساس فرمایشات مقام معظم رهبری هر بسیجی باید حس مسئولیت و تعهد داشته باشد و بسیجی آن است که آگاهانه در مسیر خویش گام برمی‌دارد و اکنون کشور نیازمند حضور بسیج است.

وی  در پایان خاطر نشان کرد: روابط عمومی های نهاد ها، سازمان ها و دستگاه های اجرایی کشور می توانند با توجه به فرصت ها و ظرفیتهای موجود، نقش بسزایی در احیاء ،اجرا و ترویج امر به معروف ونهی از منکر ایفا کنند.

نظرات  (۱)

سلام داداش انشااله هر جا و در هر مکان و مقامی که هستی موفق باشی . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه