بسیج اصناف و بازاریان شیراز

حوزه حضرت سید الشهدا (ع) سپاه ناحیه بقیه الله (عج)

بسیج اصناف و بازاریان شیراز

حوزه حضرت سید الشهدا (ع) سپاه ناحیه بقیه الله (عج)

بگو: «اگر پدران و پسران و برادران و زنان و خاندان شما و اموالى كه گرد آورده‌ايد و تجارتى كه از كسادش بيمناكيد و سراهايى را كه خوش مى‌داريد، نزد شما از خدا و پيامبرش و جهاد در راه وى دوست‌داشتنى‌تر است، پس منتظر باشيد تا خدا فرمانش را [به اجرا در]آورد.» و خداوند گروه فاسقان را راهنمايى نمى‌كند قُلْ إِن كَانَ آبَاؤُكُمْ وَأَبْنَاؤُكُمْ وَإِخْوَانُكُمْ وَأَزْوَاجُكُمْ وَعَشِيرَتُكُمْ وَأَمْوَالٌ اقْتَرَفْتُمُوهَا وَتِجَارَةٌ تَخْشَوْنَ كَسَادَهَا وَمَسَاكِنُ تَرْضَوْنَهَا أَحَبَّ إِلَيْكُم مِّنَ اللَّـهِ وَرَسُولِهِ وَجِهَادٍ فِي سَبِيلِهِ فَتَرَبَّصُوا حَتَّىٰ يَأْتِيَ اللَّـهُ بِأَمْرِهِ ۗ وَاللَّـهُ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الْفَاسِقِينَ
بسیج اصناف و بازاریان شیراز

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّ‌حْمَـٰنِ ٱلرَّ‌حِیمِ
این سایت به مدیریت مسئول واحد سایبری حوزه حضرت سیدالشهدا(ع) اصناف سپاه بقیه الله(عج) شیراز در سال 1393 افتتاح و نگهداری می شود .

شهدای شاخص
شهدای اصناف شیراز
وب سایت های مفید
احاديث ائمه معصومين

سرهنگ محمدجعفر دوستدار فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با افتتاح بسیج بازارهای سنتی شیراز طرح حبیب اجرایی می شود

افتتاح این مرکز بسیج در واقع آغاز  اجرای مرحله اول طرح حبیب است که از کارهای ابتکاری و مهمی است که توسط حوزه حضرت سیدالشهدا(ع)بسیج اصناف  ناحیه بقیه الله اجرا خواهد شد.

سرهنگ محمدجعفر دوستدار فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر گفت: بمناسبت گرامیداشت دهه فجر، از مجموعه برنامه هایی که توسط سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز برگزار می شود، ویژه برنامه افتتاحیه  بسیج بازار می باشد که برای اولین بار  برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به این که همه ی بازار های سنتی شیراز در محدوده این ناحیه می باشدگفت: با توجه به وضعیت کنونی بازار نیاز است تا همه دلسوزانی که به انقلاب، اسلام و شهدا احساس دین می نمایند در این موضوع کمک دهند تا ان شاءالله بازار ها وضعیت بهتری را بدست آورده و به بازار طراز اسلامی تبدیل شوند.
سرهنگ دوستدار گفت: افتتاح این مرکز بسیج در واقع آغاز  اجرای مرحله اول طرح حبیب است که از کارهای ابتکاری و مهمی است که توسط حوزه حضرت سیدالشهدا(ع)بسیج اصناف  ناحیه بقیه الله اجرا خواهد شد.
فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز ادامه داد: در این طرح قرار است همه ی مجموعه هایی که در بازار نقش دارند به میدان آمده و کمک دهند تا وضعیت بازار ارتقا یافته و به امید خدا منجر به دست یافتن به بازار طراز اسلامی شود.
وی با اشاره به اقدامات مطرح شده در طرح حبیب گفت: یکی از اقدامات این طرح تاسیس پایگاه بسیج در هر بازار است که به لطف خدا در روز شنبه 21 بهمن ماه  بسیج بازار در یکی از امامزاده های مستقر در بازار با حضور مسولین و بازاریان و سخنرانی حضرت آیت الله دستغیب افتتاح شده و یک یک بازار سنتی و قدیمی شیراز صاحب پایگاه بسیج خواهند شد.
سرهنگ دوستدار ادامه داد: احیای نماز جماعت و مساجد و امامزاده های مستقر در محدوده بازار و جذب، سازماندهی و آموزش بازاریان شریف و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی و اجتماعی ویژه این عزیزان از جمله برنامه های طرح حبیب خواهد بود.
وی در پایان ضمن تشکر از مجموعه حوزه حضرت سیدالشهدا(ع)بسیج اصناف گفت: امیدواریم که با همکاری متولیان بازار و همه ی کسانی که در این زمینه نقش دارند بتوانیم گام های موثری را برداریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه