بسیج اصناف و بازاریان شیراز

حوزه حضرت سید الشهدا (ع) سپاه ناحیه بقیه الله (عج)

بسیج اصناف و بازاریان شیراز

حوزه حضرت سید الشهدا (ع) سپاه ناحیه بقیه الله (عج)

بگو: «اگر پدران و پسران و برادران و زنان و خاندان شما و اموالى كه گرد آورده‌ايد و تجارتى كه از كسادش بيمناكيد و سراهايى را كه خوش مى‌داريد، نزد شما از خدا و پيامبرش و جهاد در راه وى دوست‌داشتنى‌تر است، پس منتظر باشيد تا خدا فرمانش را [به اجرا در]آورد.» و خداوند گروه فاسقان را راهنمايى نمى‌كند قُلْ إِن كَانَ آبَاؤُكُمْ وَأَبْنَاؤُكُمْ وَإِخْوَانُكُمْ وَأَزْوَاجُكُمْ وَعَشِيرَتُكُمْ وَأَمْوَالٌ اقْتَرَفْتُمُوهَا وَتِجَارَةٌ تَخْشَوْنَ كَسَادَهَا وَمَسَاكِنُ تَرْضَوْنَهَا أَحَبَّ إِلَيْكُم مِّنَ اللَّـهِ وَرَسُولِهِ وَجِهَادٍ فِي سَبِيلِهِ فَتَرَبَّصُوا حَتَّىٰ يَأْتِيَ اللَّـهُ بِأَمْرِهِ ۗ وَاللَّـهُ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الْفَاسِقِينَ
بسیج اصناف و بازاریان شیراز

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّ‌حْمَـٰنِ ٱلرَّ‌حِیمِ
این سایت به مدیریت مسئول واحد سایبری حوزه حضرت سیدالشهدا(ع) اصناف سپاه بقیه الله(عج) شیراز در سال 1393 افتتاح و نگهداری می شود .

شهدای شاخص
شهدای اصناف شیراز
وب سایت های مفید
احاديث ائمه معصومين

سروان پاسدار مسلم محمدی فرمانده حوزه سید الشهداء(ع) بسیج اصناف و بازاریان  سپاه بقیه ا...(عج) شیراز در آئین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج بازار شاهچراغ (ع)بیان داشت:به همت بازاریان شهرشیراز 7 پایگاه مقاومت بسیج در سطح بازارها افتتاح شده است.

افتتاح 7 پایگاه مقاومت بسیج در سطح بازارهای شهر شیراز/بسیج ادامه دهنده خون شهدا می باشد

پایگاه مقاومت بسیج بازار شاهچراغ (ع)با حضور حجت الاسلام محمدی مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیه الله(عج)و جمعی از کسبه بازار شاهچراغ(ع)افتتاح گردید.در ابتدای این مراسم که با اقامه نماز ظهر وعصر همراه بود سروان محمدی فرمانده بسیج بازار ضمن قدردانی از بازاریان شهر شیراز به جهت حضور در برنامه های مختلف با توجه به مشغله کاری گفت:هدف از تاسیس پایگاههای مقاومت بسیج در بازارهای شهر شیراز, همدلی ،وحدت رویه ، تعامل ، همکاری و آگاهی بین  بازارایان عزیز می باشد.
محمدی تصریح کرد قرار نیست درسطح  پایگاه مقاومت بازار  از افراد بیرون استفاده شود بلکه فرمانده و بسیجیان از خود همان بازار می باشند و عمدتا کارها در سطح بازار, کارهای فرهنگی توسط بازاریان خداجو انجام خواهد شد .
وی گفت: با این حرکت جهادی در افتتاح پایگاه مقاومت بسیج در سطح بازارها  وحدت رویه, همدلی , برابری و برادری  توسط بسیج در بازار بیشتر از گذشته انجام خواهد شد  و ان شاء ا...برنامه های زیبائی در سطح بازارها انجام خواهد گرفت.
فرمانده حوزه حضرت سیدالشهدا(ع) بسیج اصناف وبازاریان خطاب به بازاریان شاهچراغ(ع)گفت :در جریان مشکلات بازاریان هستیم  وقدم هائی به صورت عملی و لسانی برداشته شده که انشاء الله مرتفع خواهد شد.

در ادامه  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بقیه ا...(عج) شیراز در خصوص توجه اسلام به امرار معاش پرداخت و بیان داشت: درحدیث از معصوم(ع) آمده که سعی کنید اوقات 24ساعته را به چهار وقت تعیین کنید که از چهار مورد دو مورد آن عبارتند از وقتی را برای عبادت و وقتی برای امرار معاش قرار دهید ومعصوم ع در کنار عبادت امرار و معاش زندگی را می بیند.

حجت السلام والمسلمین محمدی افزود: وقتی را برای عبادت قرار دهید چرا برای عبادت؟چون ایمان،اخلاص، تقوا و اردت انسان را به خدا نزدیک می کند و روح خدا ترسی در انسان به وجود می آورد و اگر کسی عباداتش را به خوبی انجام دهد و دستش را در دست خدا قرار دهدخدا هم دستش را می گیرد.
وی تصریح داشت:در حالات شیخ جعفر کاشف الغطاء در کمک به مردم و شیخ رجبعلی خیاط که هر روز امام زمان(عج) به دیدار او می رفت بر هیچ کس پوشیدن نیست و علت به این مقام رسیدن آنان  این بود که کسبشان برای خدا و روزیش در راه خداوند بوده است و ما هم می توانیم به چنین احوالاتی برسیم با توجه و دقت در کسب روزی و عبادت خداوند متعال.
وی خاطر نشان نمود: بازار ما از صدر تا به امروز یک بازار اسلامی بوده است و نقش بازاریان در دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست و امروز بازاریان همانند دفاع مقدس نقش مهمی در برابر دسیسه های دشمنان دارند و ایده هایشان باید ایده جهادی باشد و امروز نقش بسیج در بازار سازماندهی و هدایت شونده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه