بسیج اصناف و بازاریان شیراز

حوزه حضرت سید الشهدا (ع) سپاه ناحیه بقیه الله (عج)

بسیج اصناف و بازاریان شیراز

حوزه حضرت سید الشهدا (ع) سپاه ناحیه بقیه الله (عج)

بگو: «اگر پدران و پسران و برادران و زنان و خاندان شما و اموالى كه گرد آورده‌ايد و تجارتى كه از كسادش بيمناكيد و سراهايى را كه خوش مى‌داريد، نزد شما از خدا و پيامبرش و جهاد در راه وى دوست‌داشتنى‌تر است، پس منتظر باشيد تا خدا فرمانش را [به اجرا در]آورد.» و خداوند گروه فاسقان را راهنمايى نمى‌كند قُلْ إِن كَانَ آبَاؤُكُمْ وَأَبْنَاؤُكُمْ وَإِخْوَانُكُمْ وَأَزْوَاجُكُمْ وَعَشِيرَتُكُمْ وَأَمْوَالٌ اقْتَرَفْتُمُوهَا وَتِجَارَةٌ تَخْشَوْنَ كَسَادَهَا وَمَسَاكِنُ تَرْضَوْنَهَا أَحَبَّ إِلَيْكُم مِّنَ اللَّـهِ وَرَسُولِهِ وَجِهَادٍ فِي سَبِيلِهِ فَتَرَبَّصُوا حَتَّىٰ يَأْتِيَ اللَّـهُ بِأَمْرِهِ ۗ وَاللَّـهُ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الْفَاسِقِينَ
بسیج اصناف و بازاریان شیراز

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّ‌حْمَـٰنِ ٱلرَّ‌حِیمِ
این سایت به مدیریت مسئول واحد سایبری حوزه حضرت سیدالشهدا(ع) اصناف سپاه بقیه الله(عج) شیراز در سال 1393 افتتاح و نگهداری می شود .

شهدای شاخص
شهدای اصناف شیراز
وب سایت های مفید
احاديث ائمه معصومين

به گزارش گروه خبر ناحیه بقیه الله عج : اولین یادواره اولین یادواره شهدای مدافع حرم فاطمیون ، جمعه 21 اسفندماه در امامزاده محمد علیه السلام ده پیاله برگزار خواهد شد.

مسئول برگزاری اولین یادواره شهدای مدافع حرم افزود : این یادواره اولین یادواره شهدای مدافع حرم می باشد که در شیراز برگزار می گردد و هدف از برگزاری این یادواره شناساندن و زنده نگهداشتن یاد شهدای مدافع حرم به مردم می باشد.

وی در خصوص شهدای مدافع حرم افزود : این شهدای گرانقدر با فدا کردن جان خود، مرز های کشور را به کیلومتر ها دور تر از کشور برده اند و خود را سپر بلای اسلام و کشور و حرم های مطهر اهل بیت کرده اند و از این بابت است که جایگاهشان بسیار گرانقدر و والا می باشد.

مسئول برگزاری یادواره ضمن دعوت از مردم جهت حضور در این یادواره گفت : حداقل کاری که ما میتوانیم جهت جبران مجاهدت های شهیدان انجام بدهیم همین زنده نگه داشتن یاد آن ها و طی کردن راه آن ها می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه