بسیج اصناف و بازاریان شیراز

حوزه حضرت سید الشهدا (ع) سپاه ناحیه بقیه الله (عج)

بسیج اصناف و بازاریان شیراز

حوزه حضرت سید الشهدا (ع) سپاه ناحیه بقیه الله (عج)

بگو: «اگر پدران و پسران و برادران و زنان و خاندان شما و اموالى كه گرد آورده‌ايد و تجارتى كه از كسادش بيمناكيد و سراهايى را كه خوش مى‌داريد، نزد شما از خدا و پيامبرش و جهاد در راه وى دوست‌داشتنى‌تر است، پس منتظر باشيد تا خدا فرمانش را [به اجرا در]آورد.» و خداوند گروه فاسقان را راهنمايى نمى‌كند قُلْ إِن كَانَ آبَاؤُكُمْ وَأَبْنَاؤُكُمْ وَإِخْوَانُكُمْ وَأَزْوَاجُكُمْ وَعَشِيرَتُكُمْ وَأَمْوَالٌ اقْتَرَفْتُمُوهَا وَتِجَارَةٌ تَخْشَوْنَ كَسَادَهَا وَمَسَاكِنُ تَرْضَوْنَهَا أَحَبَّ إِلَيْكُم مِّنَ اللَّـهِ وَرَسُولِهِ وَجِهَادٍ فِي سَبِيلِهِ فَتَرَبَّصُوا حَتَّىٰ يَأْتِيَ اللَّـهُ بِأَمْرِهِ ۗ وَاللَّـهُ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الْفَاسِقِينَ
بسیج اصناف و بازاریان شیراز

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّ‌حْمَـٰنِ ٱلرَّ‌حِیمِ
این سایت به مدیریت مسئول واحد سایبری حوزه حضرت سیدالشهدا(ع) اصناف سپاه بقیه الله(عج) شیراز در سال 1393 افتتاح و نگهداری می شود .

شهدای شاخص
شهدای اصناف شیراز
وب سایت های مفید
احاديث ائمه معصومين

فرمانده حوزه حضرت سیدالشهدا(ع)بسیج اصناف به همراه شورای حوزه از اتحادیه وپایگاه مهمانداران شهیدسلیمان کوثری بازدید به عمل آوردند.

در این دیدار که صبح امروز انجام شد سروان محمدی ضمن تسلیت ایام سوگواری سید وسالار شهیدان امام حسین(ع)در مورد روندبرنامه های پایگاه واتحادیه وهمچنین انجام کارهای کیفی سخنانی ایراد نمودند.محمدی همچنین از اخلاق ورفتار و سابقه خوب اتحادیه گفتند وافزودند که شما به جهت مهمانپذیر بودن خادمان مهمانان سومین حرم اهل بیت هستید چرا که اولین جائی که مسافران حضور می یابند مهمان پذیر خانه ها می باشد

مشاور فرمانده ناحیه حضرت بقیه اللع (عج)در بخش دیگری از سخنان خود گفتند:تفکر بسیجی از تشکیل پرونده مهم تر است وبهتر این می باشد که کارها کیفی تر انجام شود.زمان جبهه اصنافیان جزء موثرترین افراد در خط مقدم وپشت خط بودند که خدمات آن ها برای رضای خدابوده است.

آقای فرهادی رئیس اتحادیه نیز ضمن خوش آمد به حاضران وحضور دوباره محمدی به حوزه اصناف گفت:مدت ها بود که شما را کمتر زیارت کرده بودیم.

فرهادی همچنین در مورد اولویت بندی کارها در پایگاه اشاره ای کرد وافزود:عقیده من این است که کارها باید به صورت بسیجی وار مثال دوران دفاع مقدس انجام گیرد, چرا که در دوران جنگ بسیجیان نقش به سزائی در این امر داشتند.

ایشان در مورد خاطرات خود در حلب گفتند وفرمودند وقتی که یادم می آید باید خدا را شکر کرد که مملکت به لطف خداوند ومقام معظم رهبری در امنیت است.

در پایان دو طرف بر تعامل وهمکاری بیشتر بین حوزه وپایگاه واتحادیه تاکید نمودند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه