بسیج اصناف و بازاریان شیراز

حوزه حضرت سید الشهدا (ع) سپاه ناحیه بقیه الله (عج)

بسیج اصناف و بازاریان شیراز

حوزه حضرت سید الشهدا (ع) سپاه ناحیه بقیه الله (عج)

بگو: «اگر پدران و پسران و برادران و زنان و خاندان شما و اموالى كه گرد آورده‌ايد و تجارتى كه از كسادش بيمناكيد و سراهايى را كه خوش مى‌داريد، نزد شما از خدا و پيامبرش و جهاد در راه وى دوست‌داشتنى‌تر است، پس منتظر باشيد تا خدا فرمانش را [به اجرا در]آورد.» و خداوند گروه فاسقان را راهنمايى نمى‌كند قُلْ إِن كَانَ آبَاؤُكُمْ وَأَبْنَاؤُكُمْ وَإِخْوَانُكُمْ وَأَزْوَاجُكُمْ وَعَشِيرَتُكُمْ وَأَمْوَالٌ اقْتَرَفْتُمُوهَا وَتِجَارَةٌ تَخْشَوْنَ كَسَادَهَا وَمَسَاكِنُ تَرْضَوْنَهَا أَحَبَّ إِلَيْكُم مِّنَ اللَّـهِ وَرَسُولِهِ وَجِهَادٍ فِي سَبِيلِهِ فَتَرَبَّصُوا حَتَّىٰ يَأْتِيَ اللَّـهُ بِأَمْرِهِ ۗ وَاللَّـهُ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الْفَاسِقِينَ
بسیج اصناف و بازاریان شیراز

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّ‌حْمَـٰنِ ٱلرَّ‌حِیمِ
این سایت به مدیریت مسئول واحد سایبری حوزه حضرت سیدالشهدا(ع) اصناف سپاه بقیه الله(عج) شیراز در سال 1393 افتتاح و نگهداری می شود .

شهدای شاخص
شهدای اصناف شیراز
وب سایت های مفید
احاديث ائمه معصومين

مشاور فرماندهی سپاه ناحیه بقیه الله (عج)شیراز ، ستوان یکم پاسدار مسلم محمدی در خصوص حوزه اقتصاد گفت : مسلما در همه موارد اقتصادی می بایست مطیع همه جانبه از فرامین ولایت مطلقه فقیه باشیم ، که حضرت آقا در این موضوع بار ها بر اهمیت اقتصاد مقاومتی تاکید نموده اند .

ستوان یکم پاسدار مسلم محمدی ، متولد 1360 ، فارغ التحصیل دانشگاه امام حسین و دارای مدرک کارشناسی رشته روانشناسی هستم .

علت بازگشت شما به اصناف چه بوده است ؟

با توجه اهمیت کار در اصناف و تاثیرگذاری مهم این قشر در سطح جامعه ، و با در نظر گرفتن تجربیات قبلی بنده ، بنا به تدبیر فرمانده محترم ناحیه تکلیف بر این شد که به حوزه اصناف برگردم .

چه کمکی به اصناف می توانید بکنید ؟

البته بنده تنهایی قادر به انجام کارهای بزرگ در اصناف نیستم و نخواهم بود و تمام موفقیت هایی که بوحود آمده بعد از عنایت خداوند متعال مرهون همکاری ها ، تعامل و تلاش مجموعه بزرگ اصناف از قبیل هیأت رئیسه محترم اتاق اصناف ، رؤسای محترم اتحادیه ها ، شورای محترم حوزه ، فرمانده محترم پایگاه ها و بسیجیان بوده است که از این به بعد نیاز مبرمی به همکاری همه بزرگواران مذکور و خصوصا فرمانده محترم ناحیه و مسئول محترم سازمان بسیج اصناف استان را دارم .

قبلا که در اصناف بودید چه کردید ؟

برگزاری مراسم خانوادگی اصناف ویژه دهه مبارک فجر ، تشکیل هیأت فرهنگی مذهبی اصناف و برگزاری مراسمات مذهبی ، افتتاح بیش از 60 پایگاه مقاومت در اتحادیه ها ، جذب حداکثری اصناف در بسیج ، راه اندازی نماز جماعت در مجتمع های تجاری و برنامه های متنوع دیگر از قبیل کار هایی بوده است که در اصناف انجام داده ام .

برنامه ای که در آینده پیش روی خودتان میبینید ؟

توجه ویژه به فرزندان و خانواده اصناف در برنامه های فرهنگی ، توجه ویژه به واحد های صنفی با عنوان هر واحد صنفی یک جبهه فرهنگی ، توجه ویژه به مراسمات هیأت فرهنگی مذهبی اصناف ، ترویج شاحصه های کاسب بهشتی و فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی و روشنگری در جهت مبارزه با کالاهای قاچاق

چند اتحادیه صنفی دارید ؟

تقریبا نزدیک به 85 اتحایده صنفی در کلانشهر شیراز فعالیت دارند که از مجموع آنها تقریبا 30 اتحادیه از لحاظ فعالیت های بسیج مربوط به سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز می باشد .

فعالیت و تعاملات شما با اصناف چگونه هست ؟

تعاملات با اتحادیه ها نیز در راستای وظایف و ماموریت های بسیج و همچنین تلاش در جهت حل نمودن مشکلات اتحادیه و اصناف در تعامل با ادارات به بهترین نحو انجام میگیرد .

نگاه شما در حوزه اقتصاد چیست ؟

مسلما در همه موارد اقتصادی می بایست مطیع همه جانبه از فرامین ولایت مطلقه فقیه باشیم ، که حضرت آقا در این موضوع بار ها بر اهمیت اقتصاد مقاومتی تاکید نموده اند .

تا حال تجربه بازار داشته اید ؟

در دوران تحصیل و همزمان با تحصیل در مشاغل محتلفی از جمله کار در سوپرمارکت ، تزئینات داخل ساختمان و شغل های دیگر تجربیاتی را کسب کرده ام و از نزدیک مشکلات و سختی های اصناف را لمس نموده ام و با آنها آشنا هستم .

برداشت شما از اصناف چیست ؟

قشری تأثیرگذار ، زحمت کش و مخلص

صحبت آخر :

بر خود واجب می دانم از تلاش های وافر فرمانده موفق و خدوم حوزه حضرت سید الشهداء (ع) بسیج اصناف ، تقدیر و تشکر نمایم و برای ایشان در مسئولیت جدیدشان آرزوی موفقیت دارم .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه