بسیج اصناف و بازاریان شیراز

حوزه حضرت سید الشهدا (ع) سپاه ناحیه بقیه الله (عج)

بسیج اصناف و بازاریان شیراز

حوزه حضرت سید الشهدا (ع) سپاه ناحیه بقیه الله (عج)

بگو: «اگر پدران و پسران و برادران و زنان و خاندان شما و اموالى كه گرد آورده‌ايد و تجارتى كه از كسادش بيمناكيد و سراهايى را كه خوش مى‌داريد، نزد شما از خدا و پيامبرش و جهاد در راه وى دوست‌داشتنى‌تر است، پس منتظر باشيد تا خدا فرمانش را [به اجرا در]آورد.» و خداوند گروه فاسقان را راهنمايى نمى‌كند قُلْ إِن كَانَ آبَاؤُكُمْ وَأَبْنَاؤُكُمْ وَإِخْوَانُكُمْ وَأَزْوَاجُكُمْ وَعَشِيرَتُكُمْ وَأَمْوَالٌ اقْتَرَفْتُمُوهَا وَتِجَارَةٌ تَخْشَوْنَ كَسَادَهَا وَمَسَاكِنُ تَرْضَوْنَهَا أَحَبَّ إِلَيْكُم مِّنَ اللَّـهِ وَرَسُولِهِ وَجِهَادٍ فِي سَبِيلِهِ فَتَرَبَّصُوا حَتَّىٰ يَأْتِيَ اللَّـهُ بِأَمْرِهِ ۗ وَاللَّـهُ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الْفَاسِقِينَ
بسیج اصناف و بازاریان شیراز

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّ‌حْمَـٰنِ ٱلرَّ‌حِیمِ
این سایت به مدیریت مسئول واحد سایبری حوزه حضرت سیدالشهدا(ع) اصناف سپاه بقیه الله(عج) شیراز در سال 1393 افتتاح و نگهداری می شود .

شهدای شاخص
شهدای اصناف شیراز
وب سایت های مفید
احاديث ائمه معصومين

به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج جلسه ای با محوریت نهصت روشنگری به همت پایگاه شهید عبدالهی اتحادیه لوله ولوازم بهداشتی برگزار گردید.در این جلسه که با تلاوت کلام الله مجید وسرود جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید ابتدا آقای هاشمی رئیس اتحادیه ضمن عرض خوش آمد به حاضران وتبریک هفته بسیج  گفت :ما باید افتخار کنیم به بسیجی بودنمان وشیعه بودنمان کار بسیج امروز فرهنگی است ونیاز مملکت است در برابر این همه تهاجم فرهنگی ,بسیج باید الگو باشد برای دیگران ماباید زنده نگه داریم حالت بسیجی رابا کمک ومحبت کردن به دیگران ,و برنامه امروز هم به منظور منسجم ترکردن پایگاه مقاومت شهید عبدالهی می باشد که امروز داره هویتش بهتر وپررنگ تر میشه.  در ادامه جلسه حجت الاسلام محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیه اله(عج)ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی وتبریک هفته بسیج گفت اربعین یک همایش بسیار بزرگ می باشد. که با گذشت 1400 سال هنوز هم آن شور واشتیاق و عشق به امام حسین زنده است ,ایشان از عدم مسئولیت دولت عربستان در اداره مراسم حج گفت, وافزوددولت عربستان با این همه ثروت وحمایت دلارهای کشورهای غربی نتوانست 2 میلیون زائر را ساماندهی کند. اما دولت عراق با این گرفتاری وجنگ  وتروریسم  جمعیتی بیش از 22 میلیون نفر را ساماندهی می کند. واین عشق به امام حسین (ع)است .ایشان همچنین از اهمیت نقش سپاه و بسیج گفت امروز بسیج وسپاه را نمی توان در یک جغرافیا دید چرا که در تمام نیروهای عالم تاثیر گذار است . وی گفت به شما مژده بدهم انچه  خداوند وعده کرده است مستعضعفین بر دنیا وزمین مسلط می شوند و زمینه ساز آن هم بسیج مسعضعفین است که امام ترسیم کرده است ,وهرکس قلبش با نظام وانقلاب باشد یک بسیجی است واگر بازار انقلابی باشد و روحیه بسیجی داشته باشد دشمن هیچ کاری نمی تواند بکند.

درپایان جلسه طی حکمی که از طرف سروان محمدی قرائت شد آقای هاشمی به عنوان فرمانده جدید پایگاه شهید عبدالهی منصوب گردید واز تلاش های آقای نظیری فرمانده پیشین پایگاه قدر دانی شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه