بسیج اصناف و بازاریان شیراز

حوزه حضرت سید الشهدا (ع) سپاه ناحیه بقیه الله (عج)

بسیج اصناف و بازاریان شیراز

حوزه حضرت سید الشهدا (ع) سپاه ناحیه بقیه الله (عج)

بگو: «اگر پدران و پسران و برادران و زنان و خاندان شما و اموالى كه گرد آورده‌ايد و تجارتى كه از كسادش بيمناكيد و سراهايى را كه خوش مى‌داريد، نزد شما از خدا و پيامبرش و جهاد در راه وى دوست‌داشتنى‌تر است، پس منتظر باشيد تا خدا فرمانش را [به اجرا در]آورد.» و خداوند گروه فاسقان را راهنمايى نمى‌كند قُلْ إِن كَانَ آبَاؤُكُمْ وَأَبْنَاؤُكُمْ وَإِخْوَانُكُمْ وَأَزْوَاجُكُمْ وَعَشِيرَتُكُمْ وَأَمْوَالٌ اقْتَرَفْتُمُوهَا وَتِجَارَةٌ تَخْشَوْنَ كَسَادَهَا وَمَسَاكِنُ تَرْضَوْنَهَا أَحَبَّ إِلَيْكُم مِّنَ اللَّـهِ وَرَسُولِهِ وَجِهَادٍ فِي سَبِيلِهِ فَتَرَبَّصُوا حَتَّىٰ يَأْتِيَ اللَّـهُ بِأَمْرِهِ ۗ وَاللَّـهُ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الْفَاسِقِينَ
بسیج اصناف و بازاریان شیراز

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّ‌حْمَـٰنِ ٱلرَّ‌حِیمِ
این سایت به مدیریت مسئول واحد سایبری حوزه حضرت سیدالشهدا(ع) اصناف سپاه بقیه الله(عج) شیراز در سال 1393 افتتاح و نگهداری می شود .

شهدای شاخص
شهدای اصناف شیراز
وب سایت های مفید
احاديث ائمه معصومين

مجمع بسیج اصناف خوزستان با حضور فرمانده سپاه استان سردار شاه وار پور، رئیس بسیج اصناف کشور غلامرضا حسن پور اشکذری، مدیر کل سازمان صنعت، معدن وتجارت استان، هیئت رئیسه اتاق های اصناف استان، اعضای شورای بسیج اصناف شهرستان های استان و دیگر مسئولین برگزار شددر این مجمع مسئول سازمان بسیج اصناف کشور، غلامرضا حسن پور اشکذری بیان داشت: وظیفه مجامع بسیج اصناف استان ها ، شهرستان ها و شورا ها همفکری و تلاش جهت شناخت معضلات و مشکلات اصناف و تلاش برای برطرف کردن آن هاست.
وی با اشاره به سخنان امام و رهبری در خصوص اهمیت این قشر بیان داشت، باید به سمت هویت بخشی به این مجموعه حرکت کرد و توجه ویژه به جوانان اصناف و بازار نمود.
رئیس بسیج اصناف کشور همچنین حضور پیشکسوتان در اصناف را نعمت بزرگی دانست که باید به عنوان الگو در سطح جامعه مطرح شود.
حسن پور با اشاره به تحریرالوسیله حضرت امام (ره) بسیاری از مبانی اقتصادی را در نظام کنونی اقتصادی جامعه ناقص دانست و در بحث اقتصادی مقاومتی خواستار توجه ویژه به مبانی اقتصادی از دیدگاه امام و رهبری شد.
در پایان مراسم از پیشکسوتان و بسیجیان نمونه تقدیر به عمل آمد.
لازم به ذکر است مسئول سازمان بسیج اصناف کشور ضمن حضور دوساعته در بازار اصناف با مشکلات کسبه محترم در خصوص پدیده دست فروشی آشنا شد. گزارش تکمیلی در این خصوص در خبرهای بعدی اطلاع رسانی خواهد شد..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه